Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma

  • Datum konání: 15.9.2021, 09:00
  • Datum ukončení: 15.9.2021, 12:30
  • Místo konání: on-line
Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma
Odhalte triky, které na vás zkouší zákazníci během reklamací. Úspěšný webinář, který pro velký zájem opakujeme, ale letos už naposledy!

Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.

Přihlaste se zdarma na webinář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.

Co se na webináři dozvím?

  • Do kdy může od smlouvy odstoupit obchodník a do kdy zákazník
  • Reklamace vždy a za každou cenu? Ne!
  • Způsoby jak uplatnit záruku
  • Jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám
  • Řešte spotřebitelské spory jednoduše!

Program webináře:

09:00 - 11:00
Předsmluvní informace
  • co to je spotřebitelské právo,
  • kdo je spotřebitel,
  • co všechno musím sdělit spotřebiteli, než spolu uzavřeme obchod.
Právo na odstoupení od smlouvy
  • lhůty pro odstoupení od smlouvy a jejich běh,
  • dopady odstoupení od smlouvy.
Záruky
  • zákonné a smluvní,
  • prokazování vady,
  • způsoby řešení uplatněné záruky.

11:00 - 11:30 Přestávka, čas na dobrou kávu & networking

11:30 - 12:30
Nekalé obchodní praktiky
  • co to je a čemu se vyhnout při nabízení svých výrobků a služeb,
Alternativní řešení spotřebitelských sporů
  • možnosti v České republice

Webinář je ideální pro:

  • majitele firem
  • obchodníky
  • e-shopisty
  • každého kdo prodává nebo kupuje zboží/služby
  • webinář není vhodný pro ty, co se ho zúčastnili v roce 2020

Kdo nás bude školit?

Řečníky budou experti z Hospodářské komory

------------------------------------------------------------------------------------

Consumer Law Ready je projekt řízený Evropskou organizací spotřebitelů (BEUC) ve spolupráci s EUROCHAMBRES a Evropskou asociací řemesel, malých a středních podniků (UEAPME). Cílem vzdělávacího projektu je pomoci malým a středním podnikům při dodržování spotřebitelského práva.

Více informací naleznete na oficiálních stránkách.

Projekt je financovaný Evropskou unií za podpory Evropského parlamentu a Evropské komise. Projekt v České republice realizuje Hospodářská komora České republiky a dTest.

------------------------------------------------------------------------------------

více informací a možnost registrace zde

Cena

ZDARMA

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
  • Telefon na pořadatele: 725 150 165
  • E-mail na pořadatele: zufanova@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SmartWhistle.cz
  • SPCR
  • SSL
  • Škoda Auto Vysoká škola