říjen 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
7 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
14 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Akce
- Úvod
- /
- Akce
- /
- Kupní smlouva v zahraničním obchodě – hlavní podmínky, realizace kupní smlouvy z pohledu dodacích a platebních podmínek, zajištění platebního rizika
Kupní smlouva v zahraničním obchodě – hlavní podmínky, realizace kupní smlouvy z pohledu dodacích a platebních podmínek, zajištění platebního rizika
- Datum konání: 22.5.2023, 09:00
- Datum ukončení: 22.5.2023, 16:00
- Místo konání: Grand Majestic Hotel Prague, Truhlářská 16, Praha 1
Workshop zaměřený na volbu správné platební podmínky, využití platebních a zajišťujících instrumentů v zahraničním obchodě.
Seminář se zaměří na problematiku kupní smlouvy, zejména dodací a platební podmínky v zahraničním obchodě a jejich vztah k ostatním podmínkám obchodního kontraktu. Velká pozornost bude věnována jednotlivým platebním instrumentům, tedy platbám, dokumentárním inkasům a akreditivům.
Přednášející v rámci své přednášky poskytne mnoho příkladů a vzorů.
Vhodné pro:
Tento seminář je určen především pro zaměstnance firem, které jsou aktivní v zahraničním obchodě, tj. vedoucí pracovníky v oblasti obchodu a financí, prodejce, specialisty připravující a realizující kontrakty, spolupracující s bankami apod.
Bude též vhodný pro bankovní specialisty na oblast financování zahraničního obchodu – klientské pracovníky, kteří nabízejí bankovní služby korporátním klientům a pomáhají jim je správně využít. Dále i ostatním pracovníkům bank v oboru trade finance, např. začínajícím specialistům, vedoucím pracovníkům, právníkům, bankovním poradcům a dalším zájemcům.
Seminář bude zaměřen na nabytí praktických znalostí, tj. je postaven na příkladech a diskusi.
Přednášející:
Bc. Pavel Andrle, LL.M - tajemník Bankovní komise ICC ČR, poradce a lektor v oblasti Trade Finance
Program:
08:30 – 09:00 Registrace
09:00 – 09:05 Úvodní slovo - zástupce ICC ČR
09:05 – 10:30 Kupní smlouva – hlavní prvky
- cíle, rizika z pohledu vývozce a dovozce
- kupní smlouva a další navazující smlouvy a vztahy
- hlavní prvky kupní smlouvy
- modelová kupní smlouva ICC – vzor, diskuse
- modelová kupní smlouva podle ITC
10:30 - 10:50 Přestávka na kávu / čaj
10:50 - 12:00 Kupní smlouva – hlavní podmínky a její realizace
- role dokumentů z hlediska kupní smlouvy, zejména platebních a dodacích podmínek, tj. především jejich využití v dokumentárních inkasech a akreditivech
- dodací podmínky a role dokumentů
- jednotlivé dodací podmínky, dokumenty a vztah k platebním podmínkám
- platba předem, po dodání, dokumentární inkaso a dokumentární akreditiv
12:00 - 13:00 Oběd
13:00 - 14:30 Dokumentární inkaso, směnka
- dokumentární inkaso – jak funguje
- výhody a nevýhody dokumentárního inkasa
- příklady, otázky a odpovědi
Dokumentární akreditiv – jak instrument funguje
- hlavní prvky dokumentárních akreditivů
- dokumentární akreditiv z pohledu dovozce
- dokumentární akreditiv z pohledu vývozce
- rizika spojená s využitím akreditivů v praxi, potvrzení akreditivů
14:30 – 14:50 Přestávka na kávu / čaj
14:50 - 16:00 Využití zajišťovacích instrumentů
- využití záruk a standby akreditivů
- příklady, případové studie ve věci záruk
- pojištění pohledávek
- financování bez zpětného postihu
- otázky, diskuse
16:00 Závěr semináře
Slevový program:
Člen ICC ČR - sleva z celkové částky: 1 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 10, 20 nebo 30 % dle příspěvkového řádu
Nečlen - sleva z celkové částky: 2 kolegové z jedné společnosti – sleva 5 %, 3 kolegové z jedné společnosti – sleva 10 %, 4 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 15 %
Jste členem ICC ČR? Seznam členů naleznete zde (v dolní části stránky).
Registraci je nutné provést pro každou osobu zvlášť pod jejím jménem a e-mailem. V případě zájmu o registraci více osob se na nás obraťte e-mailem (filipkova@icc-cr.cz).
Registrace na seminář je závazná, při neúčasti se uhrazený účastnický poplatek nevrací, viz. Všeobecné obchodní podmínky ICC ČR, storno poplatky viz. bod 4.
Prezence účastníků před seminářem v čase 8:30 - 8:55 hod.
V průběhu semináře bude účastníkům poskytnuto občerstvení, nápoje a oběd.
Těšíme se na Vás :)
Tento seminář můžeme zrealizovat i na míru přímo ve vaší společnosti! Kontaktujte nás pro více informací.
Cena
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Renata Filípková
- Telefon na pořadatele: 727 913 390
- E-mail na pořadatele: filipkova@icc-cr.cz
Soubory
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika