listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Pokročilá reklama na Facebooku a Instagramu. Workshop
- Datum konání: 11.11.2021, 10:00
- Datum ukončení: 11.11.2021, 17:00
- Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, Praha 1
Odhalte tipy a triky, pokročilejší možnosti cílení a optimalizace vašich reklam na Facebooku a Instagramu. Vymáčkněte z nich maximum! Přihlaste se na tento workshop a získejte klíč, jak na to.
Bestseller 2019-2020
Co se na workshopu dozvíte?
- Jak rozvrhnout strategii kampaně?Jak zvolit vhodný obsah pro reklamu?
- Jak využít pokročilejší cílení reklamy podle chování zákazníka?
- Jak nastavit segmentaci cílových skupin?
- Jak na analytiku a vyhodnocování reklam?
- Jak pracovat se získanými daty a vytěžit z nich maximum informací?
V případě nepříznivé epidemiologické situace bude workshop převedený do on-line verze, na webinář. Všichni účastníci by pak dostali nejen stručný manuál s printscreeny, co kde v najdou v Facebook Business Manageru a Ads Accounts, ale i nesestříhaný videozáznam celého webináře.
Cena workshopu:
Cena člen komory: 3 300,00 Kč bez DPH - 3 993,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 150,00 Kč bez DPH - 5 021,50 Kč s DPH
Pro koho je workshop vhodný?
Kurz je vhodný pro ty, kteří už mají základní zkušenosti se správou reklamních kampaní na Facebooku nebo Instagramu. Rámcová znalost práce v Business Manageru a reklamního účtu včetně práce s reklamou je proto nutná.
Akce není vhodná pro ty, kteří jí zúčastnili v roce 2019-20.
Proč se mám na workshop přihlásit?
- Naučíte se sestavit reklamní strategii, která funguje a přináší měřitelné výsledky.
- Osvojíte si formáty jako Instant Experiences nebo reklamy v Instagram Stories a Obchod.
- Ovládnete pokročilé kombinace cílení.
- Budete si sami umět rozebrat získaná data a vytěžit z nich maximum pro přípravu další kampaně.
- Pokud se později rozhodnete správu reklam předat agentuře nebo specialistovi, budete jim umět zadat konkrétní měřitelné cíle a orientovat se v reportech.
- Skvělé občerstvení během celého workshopu.
Kdo bude lektorem?
Bára Kheler (Talášková)
Sociální síť Facebook je mojí vášní už od roku 2009 a postupně se stala moji prací i koníčkem.
Před čtyřmi lety jsem zaměřila svoji specializaci výhradně na placenou reklamu na Facebooku a Instagramu. Každý den řeším kampaně různých projektů. Spolupracuji s klienty, jejichž značky najdete na trhu už několik let nebo i s nováčky, kteří si své místo v online světě teprve získávají. Kampaně inzeruji v rámci České republiky, v Německu, Rakousku, Velké Británii nebo na Slovensku.
Kampaně spravuji značkám Canon, Philips TV, Somersby, Cetin, Bamboolik, Sense Coco a dalším.
Facebook mě baví a je pro mě nepostradatelnou součástí života. Ráda využívám netradiční reklamní formáty a s potěšením sleduji úspěchy a růst mých klientů.
více informací a možnost registrace zde
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika