listopad 2024
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
po | út | st | čt | pá | so | ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Akce
Tvořte firemní časopisy a newslettery, které mají smysl
- Datum konání: 5.11.2019, 09:00
- Datum ukončení: 5.11.2019, 15:00
- Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Firemní časopis a newsletter není přežitek! Může zvýšit radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě.
Ano, tištěná a digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na našem kurzu získáte to správné know how. V době digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době fotografií a vizuální komunikace, právě vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a může být ideálním nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je mimořádně důležité.
Co se na workshopu dozvíme?
- Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
- Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
- Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.
Cena workshopu:
člen Hospodářské komory ČR - 3.000 Kč bez DPH (3.630 Kč s DPH)
ostatní - 3.730 Kč bez DPH (4.513 Kč s DPH)
Detailní obsah školení formou workshopu:
- Redakce časopisu a interní proces tvorby
- Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost
- Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
- Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč
- Firemní či obecní periodikum – styly psaní
- Obrázek pomáhá zvýšit čtenost
- Infografika – jak ji používat
- Titulní stránka – proč ji řešit
- Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat
- Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura
- Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
- Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat
Specifika šíření periodik v on-line světě
- CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
- Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
- Jak získávat nové kontakty a oslovit nové zákazníky
- Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor
Je workshop vhodný pro mě?
- Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
- Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.
Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
- Individuální přístup ke každému účastníkovi.
- Aktivní trénink.
- Výklad obohacený příklady z praxe.
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.
Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Bližší informace a možnost registrace zde.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
- Telefon na pořadatele: 602 262 145
- E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz
Vaše teritorium
-
Evropa
- Andorra
- Belgie
- Bělorusko
- Bosna a Hercegovina
- Bulharsko
- Černá Hora
- Česká republika
- Dánsko
- Estonsko
- Finsko
- Francie
- Chorvatsko
- Itálie
- Lichtenštejnsko
- Litva
- Makedonie
- Moldavsko
- Nizozemsko
- Norsko
- Polsko
- Portugalsko
- Rakousko
- Rumunsko
- Rusko
- Řecko
- Slovinsko
- Spojené království
- Srbsko
- Španělsko
- Švédsko
- Švýcarsko
- Ukrajina
- Severní Amerika
- Jižní Amerika
- Asie
- Austrálie a Oceánie
- Afrika